Skip to content

Nakenbilder

november 7, 2009

Tänkte få in lite snuskgubbar på bloggen! ;D Välkomna!

Skämt å sido, här är liten vacker nakenhet!

Skriv gärna om ni gillar färg eller svart-vit bäst.

Kramar!

Sofia

Månens landskap

Månens landskap

Kurvor

vackra kurvor, böljande landskap

6 kommentarer leave one →
  1. november 9, 2009 7:02 f m

    Jag tycker bäst om färgbilden.

  2. november 9, 2009 4:50 e m

    Jag brukar vara väldigt svag för svartvita bilder men här faller jag nog för färgbilden ändå.

  3. november 10, 2009 1:38 e m

    Jag gillar båda.
    Sensuell cello…liksom.

  4. november 15, 2009 7:13 e m

    Tycker den i färg, verkligen vacker!

  5. frimen7 permalink
    oktober 5, 2010 12:40 e m

    gillar den i färg bättre trots att jag tcker svartvitt normalt sett brukar vara vackrare
    men här är den i färg vacker

  6. oktober 10, 2010 10:19 f m

    Tack frimen7!😀

Kommentera

