Skip to content

Nya grejjer! :D

oktober 29, 2009

Igår hann jag verkligen inte uppdatera eftersom det blev en hysterisk dag och kväll. Jag åkte till och med hem till min bästa vän för att koppla av och chilla lite, men det gick åt …. eftersom jag inte stängde av telefonen.

MEN, den BRA nyheten är att jag köpte lite mer kamera-grejjer. En ny snygg väska till kameran som har rum för en massa utrustning, osv. Sen köpte jag ett nytt stativ som är SUPER smooth, ett nytt objektiv och ett bakgrunds-stativ. Spenderade kanske LITE för mycket… Att det ska kosta så …. mycket stålar!?

På affären träffade jag 2 killar som jobbar som frilansfotografer. Super-nice var dom. Skulle ha tagit namn så jag kunde kolla upp deras foton på nätet eller nå’t. Det är så himla kul att träffa nytt folk.😀

Sen kommer jag att göra en förhoppningsvis rolig grej nästa helg. Men nu ska jag hjälpa Glen att bära några lådor från vinden.

Skriver snart igen.

No comments yet

Kommentera

