Skip to content

Ny artikel! – Mer Glen Gabriel!

augusti 18, 2009

Vilken dag!😀

Såg en artikel med ett foto jag tagit. Tyvärr tog dom ett foto som jag egentligen inte är stolt över dock… Men fine! Här är länken och ja, det är arabiska. Saudi Arabien blev artikeln publiserad i. Enligt vad jag har HÖRT så täckte ett av mina foton framsidan också. (Hoppas det var ett annat foto… :D)

Artikeln

Sen till dom STOOORA nyheterna! he he he!   –   Idag släpps TV serien på TLC (stor tv kanal) i USA – ”Masters of Reception” som min älskling gjort musiken till. Han har gjort själva temat till programmet och det ska visas 8 gånger den här veckan! Om jag lyckas hitta en video där man hör musiken så ska jag lägga upp det på bloggen.

PS. Såg precis att dom använde 2 av mina bilder i artikeln. Om man scrollar ner lite ser man en av dom bättre bilderna, enligt min smak.😀

2 kommentarer leave one →
  1. augusti 18, 2009 8:47 f m

    WOW, grattis Sofia! Vad roligt! :’D

  2. augusti 20, 2009 6:48 e m

    Vad kul, men trist att jag inte förstod ett ord…!
    Kul att makens ”serie” börjar, så man får höra musiken….!

Kommentera

