Skip to content

hmmm…

augusti 14, 2009

kom liksom inte iväg för att göra mat…

Maken är ute på middag med hans sida av familjen just nu så jag har MF!

Och jag har ju haft abstinens på min hemma dator så jag har svårt att slita mej. Så mycket jag vill göra, men kommer mej inte för med något. Kanske för att jag är TRÖTT…???

Imorrn ska jag i alla fall på pool-party! ha ha ha! Låter så Los Angeles… ha ha! Men det ska bli kul ändå! Det kommer ett litet mirakel i form av en 17 månaders liten människa och jag KAN ju inte göra annat än att leka, busa, pyssla och undra när jag får MITT mirakel…😀

Här har ni lite olika foton!😀

Jeanine Jansson - Konstnär

Jeanine Jansson - Konstnär

Jeanine Jansson Tavla

Jeanine Jansson Tavla

Artist - Odea

Artist - Odea

Självporträtt! :D

Självporträtt!😀

One Comment leave one →
  1. Jessica permalink
    augusti 14, 2009 5:43 e m

    Jag såg Odea spela i Stockholm en gång. Det var magiskt!
    Fina bilder du tar. Jag gillar ditt självporträtt eftersom det är speciellt.

Kommentera

