Skip to content

Sverige

augusti 5, 2009

Ja nu jäklar blir det bilder! Jag har fattat charmen med att ha en liten kompakt-kamera och bara ta en massa bilder på lite vad som helst liksom!😀

Inte redigerat för 5 öre, kanske nån blev lite svart-vit bara… Jag lägger bara upp dom för att dela med mej lite!😀

Curry on the Boat

Curry on the Boat

Da lassie's in da kitchen

Da lassie's in da kitchen

Da Man!

Da Man!

Pojkarna leker

Pojkarna leker

Jag lekte bara lite...

Jag lekte bara lite...

Curry, da Dog!

Vattenbräda!

Vattenbräda!

Curry, da Dog!
Hoppsan!

Hoppsan!

Glen ska åka vattenskidor

Glen ska åka vattenskidor

Yeah!!!!

Yeah!!!!

Blommor!

Blommor!

Ifall vi ville vila lite...

Ifall vi ville vila lite...

3 kommentarer leave one →
  1. augusti 6, 2009 11:38 f m

    Åh vad det såg mysigt ut! Åka båt, vattenskidor, grilla med vänner och ligga i min drömhängmatta! Just sådan är jag så sugen på att köpa!!!
    Älskar sandblomman! Den är så somrig!

  2. augusti 6, 2009 12:25 e m

    Nä, du hade rätt, jag hade missat ditt svar…! Jag rodnar nästa… Jag beundrar din kreativitet och skulle gärna se dej in action! Något fotoshoot någongång, få vara din ”caddy”!!

  3. Sandra permalink
    augusti 13, 2009 7:12 e m

    Oooo vad mysigt! Och vilka fina bilder!

Kommentera

