Skip to content

MYCKET TID/SEMESTER

juli 21, 2009

Jag har alldeles för mycket tid över just nu med semester och allt… Börjar jobba igen nästa måndag… Lite panik, men det ska samtidigt bli skönt.😀

Tittade igenom lite bilder ifrån vårat bröllop och tänkte visa upp litegran. Bilderna är tagna av en välldigt duktig fotograf som heter Per Gustavsson. Han var Lenny Kravitz’ officiella fotograf bl.a.

Vi gifte oss ute på en supermysig plats på Mörkö. Fullt med galna vänner och kort sagt var det nog den lyckligaste dagen i mitt liv. Eftersom jag har så himla mycket tid över så kommer det kanske fler! he he he…

ceremonin

ceremonin

Vi klarade det! :D

Vi klarade det!😀

Fjantar runt lite! :D

Fjantar runt lite!😀

Tillsammans!

Tillsammans!

4 kommentarer leave one →
  1. juli 21, 2009 1:18 e m

    JAA mera mera, jag älskar bröllopsbilder🙂
    Så fina ni är.

  2. Sofia Lundberg permalink*
    juli 21, 2009 1:28 e m

    Tack! Va söt du är!😀

  3. juli 21, 2009 9:02 e m

    Vad vackra ni är! Ett sagobröllop, helt i min smak! Skulle jag gifta om mej, vill jag vara i ”lövsalarna” som jag visat lite bilder ifrån! I maj månad när ramslöken blommar! Själv gifte jag mej för 20 år sedan i en gammal stenkyrka från 1600-talet med en vit sten mur runt om. Vi var båda klädda i vitt. Inte bestämt, det bara blev. Jag hade min mors gamla brudklänning, som gulnat till en champagnefärg. Vi trodde svärmor köpt en grå kostym till maken…
    Jättefina bilder från ert bröllop! Vacker bild du tagit på maken!
    OCH! Photoshop är jättekul!!

  4. juli 22, 2009 12:29 e m

    Tack så mycket! Jag såg bilderna på lövsalarna. Så vackert!😀 Och du måste ha sett ut som en magisk saga i en sådan klänning…🙂

Kommentera

