Skip to content

Musik av maken

juli 15, 2009

Det finns några som undrar lite över min man. Han är musiker och en duktig sådan. Han gör mest filmmusik och reklam-musik. Han har även gett ut 3 album med musik han gjort. Här har ni en länk till en av hans låtar som jag tycker väldigt mycket om. Det är faktiskt låten som han gjorde för vårat bröllop. När denna låten spelades utomhus vid ett magiskt ställe på Mörkö gick vi fram till prästen som vigde oss och lovade varandra kärlek och trohet. 😀

Plevium av Glen Gabriel

Lyssna gärna på fler av låtarna och låt mej veta vad ni tycker så ska jag framföra det till honom.😀

Nu har han blivit inbjuden till en Talkshow i New York i Augusti. Det är så otroligt spännande!

9 kommentarer leave one →
  1. juli 15, 2009 11:27 f m

    Jättefin! Helt i min stil, när jag är kreativ lyssnar jag helst på instrumentell musik. Att jag ser bilder framför ögonen när jag hör musiken, talar bara om att min kreativitet är baserad på bilder.

  2. Sofia Lundberg permalink*
    juli 15, 2009 11:33 f m

    Tack! Jag håller med dej fullkomligt. Jag är nog också en ”bildmänniska”.🙂

  3. juli 15, 2009 12:46 e m

    Wow! Helt ofattbart, det där var bland det vackraste jag någonsin hört :’) Skulle gärna ha hans musik på CD, var kan man köpa det?

  4. juli 15, 2009 12:48 e m

    …och om det där var musik som gjorts för mitt bröllop så hade jag gråtit floder, men det gissar jag att du gjorde😉

  5. juli 15, 2009 12:53 e m

    ..och jag hittade till hans sida så du behöver inte svara på min fråga🙂

  6. Sofia Lundberg permalink*
    juli 15, 2009 12:58 e m

    Tack, tack!!! Jag framförde detta till mannen min och han blev jätteglad.😀 Jo, jag grät floder på mitt bröllop. Det var som en saga med alver och små-folk, trollen stod i skogen och tittade för att inte bli förstenade av solen.😀

    Verkligen kul att du gillade musiken, jag rekommenderar My World mest. 😀

  7. juli 15, 2009 9:04 e m

    Men åååh. Ja synd att Erik inte är musikaliskt begåvad😉 Musik är verkligen magiskt.
    Vad bra att han blev glad – han är värd vart enda ord. Det roliga var att det var mamma som skickade länken och när jag lyssnade på det så trodde jag helt bombsäkert att det var någon riktigt känd filmmusiker som hon hittat, blev väldigt förvånad när jag först såg att han var från sverige och sen att det var din man🙂 Så underbart🙂 En fotograf och en musiker, måste passa ypperligt ihop🙂

    Jaaa egentligen.. haha.. har inte tänkt på det så förrut men det är ju faktiskt sant ;D

  8. juli 20, 2009 10:24 f m

    DAMN…..helt underbart.

  9. Sandra permalink
    juli 21, 2009 10:09 e m

    Helt otrolig musik, fullt med känslor. Jag vill lyssna mer!

Kommentera

