Skip to content

Michael Jacksson-avslutning…

juli 7, 2009

Hade en underbar dag ute vid några stugor på en ö. Underbart väder med regn, åska, dramatiska moln och sol!😀 Plockat smultron, blåbär, varit rädd för fästingar och sett världens största blåklockor och lyssnat på fantastisk musik. Imorgon blir det en tur dit igen och då ska Curry, hunden jag är ”gud-matte” åt ha fästing-skydd! (och jag med!) Dessutom åker kameran med eftersom det finns häftiga ställen där som jag vill fota min älskling på.😀

Kom hem i lagom tid att titta på Minnes-ceremonin för Michael Jackson. Jag är en så’n där jobbigt emotionell person… Jag har hulkgråtit och när hans dotter pratade så trodde jag att jag skulle svimma…

Michael Jackson var väldigt speciell för mej. (som för mååånga andra) Jag växte upp med hans låtar, var på en av hans otroliga konserter och har i stort sett alla hans skivor. Det kom en tid då jag inte längre bara lyssnade på honom, men lite då och då brukade jag gå in på YouTube och kolla videos från hans konserter eller brassa på hans musik i högtalarna och hoppa runt som en galning. I min egna lilla värld kunde jag dansa som honom. 😀 *ler generat*

Nu sitter jag och lyssnar på Billie Jean och känner hur det sprätter i benen. Kanske ska ta mej några skutt till hans ära!😀

One Comment leave one →
  1. juli 8, 2009 4:27 f m

    Det låter som en bra idé allt ihop! Fästingskydd till alla, kamera för att fota älsklingen på smultronställerna och dansa till Billie Jean för att hedra honom! Han ler nog i sin himmel! Sommarkramar från mej!

Kommentera

