Skip to content

STOLT

juni 7, 2009

Jag är stolt över min älskade man!

Han satt i ca 2 veckor för att göra en låt till en amerikansk TV serie. (Typ Hells Kitchen fast inte om mat.) Det var en massa fram och tillbaka men nu fick vi veta att dom älskar hans låt och den ska användas!!! Hoppas serien kommer till Sverige också så att vi kan sitta och glo på början varje gång för att höra hans magiska musik! Jag ska se om man inte kan se den på nätet någonstans också. Början i alla fall. ha ha!

Han är så cool min man… Igår tog han mej ut på lite shopping för att fira, han hatar shopping men är tålmodig och snäll.😀

Så nu börjar han ju bli kändis min älskling! hi hi. Han håller även på med en film nu (musiken) där han som spelar Pan i Pan’s Labyrinth och Silver Surfer i Fantastic Four och många andra filmer, är med. Ja och så en del reklamer i USA som visas, ESPN Classics tex.

Mitt hjärta är så fyllt av stolthet och kärlek att det gör ont!

3 kommentarer leave one →
  1. juni 7, 2009 1:23 e m

    Det verkar röra sej för er båda två! Det är så kul!

  2. juni 7, 2009 6:30 e m

    Maken skriver inte på någon blogg. Han sjunger alltid när han lagar mat, hellre än bra, fotar inget mer än vi tvingar honom och verkligen inte det minsta kreativ. Han är teknisk, människokännare och en underbar kock!

Trackbacks

  1. STOLT « Sofia's Photography

Kommentera

