Skip to content

JAG DÖR AV LYCKA….

juni 5, 2009

Skulle jag dö nu skulle jag i alla fall dö lycklig… Imorse kom ett mail från ett ganska stort band som sett mina bilder och vill bli plåtade av mej. Jag är som jag tidigare sagt lite kräsen och tar inte nödvändigtsvis alla jobb jag får, men detta är ett band med bra stil och bra musik och då blir det genast mycket roligare.😀

Sen gick det någon timme och sen brakade ett annat mail ifrån en större artist som blivit kontaktad av ett förlag i USA och dom vill göra en bok om honom och hans resor. Gissa om jag blev excited när han skrev att han ville använda en av mina bilder till bok-omslaget!!!! Ett bokomslag… Ett riktigt förlag… Stort… Jag är faktiskt en riktig bok-mal och jag har ett mycket speciellt förhållande till böcker. Dom är så respektingivande, så lockande, innehåller liksom en hel värld inom sina pärmar.

Jag har gjort flera CD Omslag och det är ju super-kul, men en bok…

Ikväll är det dessutom dags för ännu ett foto-jobb. Ska bli kul.

Jag hoppas ni allihop har det superbra och får en underbar helg!

Kramar!!!

One Comment leave one →
  1. juli 1, 2009 3:49 e m

    Skitskoj ju.
    Jag förstår dem absolut, dina bilder är kanon🙂

Kommentera

