Skip to content

Thrash Festival – Lite bilder!

juni 2, 2009
Drummer

Drummer

Singer

Singer

Chris

Chris

Thrash!

Thrash!

Röjjer!

Röjjer!

Erik - Drummer

Erik - Drummer

Singer BW

Singer BW

4 kommentarer leave one →
  1. juni 3, 2009 7:12 e m

    Du är grym på att fota musikband🙂

  2. Sofia Lundberg permalink*
    juni 3, 2009 8:13 e m

    Tack Matilda! Artister är verkligen min grej!😀

  3. juni 5, 2009 7:54 e m

    Fy f…n! Du är asgrym ju! Alla bilderna i detta inlägg är suveräna, men jag bara äääälskar den sista och röjjer! Visade dem för dottern, den yngsta, hon blev riktigt impad!
    Gud vad grymt och askul att det rör rejält på sej för dej! Jag är jättestolt över dej!!

  4. Sofia Lundberg permalink*
    juni 5, 2009 10:02 e m

    Tack! Va söt du är och va kul att du gillade bilderna!😀 Det kan vara lite trix att få ihop bra band-bilder med så lite ljus. Dom blev i alla fall nöjda och ville att jag blir deras officiella fotograf.😀 Jag tycker dina döttrar är otroliga. Jag följer bådas bloggar dagligen, och din såklart!😀 Otroligt talangfull familj! Jag slår vad om att maken din kan sjunga eller något! hi hi

Kommentera

