Skip to content

Laddar över bilder

juni 1, 2009

Jag håller nu på att ladda över bilderna till datorn från i Lördags. Lååååångsamt… Och spännande, jag hoppas verkligen att dom blev bra!

Nalen i Lördags var i alla fall kul. JÄTTE-arga band som vrålade och folk som var galna av energi från musiken. Jag sprang omkring på scenen för att fota men eftersom banden var där för publikens skull, inte för min, så stod dom vi scenkanten längst fram och vrålade. Så det blev mest bilder på ryggar och rumpor. ha ha ha! Gick av scenen för att plåta dom frammifrån några gånger och blev nästan knockad av headbanging fans. Som sagt, jag är ju rätt liten och det har både fördelar och nackdelar… Jag kan åla mej igenom nästan var som helst, men jag syns inte lika bra. ha ha!

Thrash Festen var i alla fall kul och jag kan inte låta bli att få otroliga adrenalin kickar och musiken. Efter att jag fotat klart så tog jag mej ett glas vin och lyckades bli ganska vinglig. Pinsamt att bli vinglig av ETT glas vin, men jag hade ju knappt ätit på hela dagen.

Ja, nu har bilderna nästan laddat upp så nu blir det redigering!

Hoppas ni har en braaaaa dag!

One Comment leave one →
  1. juni 1, 2009 1:35 e m

    Jag hoppas också bilderna blev bra, vill gärna se dem sen!

    Sv: Hihi, du är väldigt nära på din gissning!😀

Kommentera

