Skip to content

Galet foto och mer skriverier

maj 10, 2009

Jag vet ju att detta är en foto-blogg, hell, I started it!😀

Men jag måste bara skriva i bloggen att jag har bestämt mej för att *försöka* sluta röka. Det är så många nackdelar med att röka, men det är ju så mysigt…. Men lukten, pengarna, motionen, osv, osv, börjar ta över. Fatta att jag har rökt i typ 20 år…. Ja, jag började välldigt tidigt…

MEN, nu är det alltså official att jag tänker försöka i alla fall. Först nertrappning!

Och så bjuder jag på ett skoj-foto med Dan Reed och Lizette i Lizette &.

Mutiny

Mutiny

3 kommentarer leave one →
  1. Hasse permalink
    maj 10, 2009 6:39 e m

    Cool bild! Ser ut som om ni hadde kul.

  2. maj 11, 2009 5:01 e m

    Sv; Tack Sofia för kommentaren! Jag arbetar alltid med naturligt ljus, tycker inte om att fuska alltför mycket i photoshop😀 Har använt mig av solljuset bakom ryggen och sedan en stor vit plansch som reflektor.

    Kram.

Trackbacks

  1. Galet foto och mer skriverier

Kommentera

