Skip to content

Sofia Lundberg’s foton i tidningar :D

maj 3, 2009

Jaha, då har jag redan slagit förra årets rekord. Detta år har jag redan haft mina foton publiserade i 23 tidningar! Mest på artister men även lite på konst.

2 kommentarer leave one →
  1. maj 8, 2009 7:45 f m

    åh vad skoj. Men du måste länka till tidningarna så jag vet om jag har sett bilderna.
    Inser just att jag inte kommer kunna läsa en tidning utan att kolla efter ditt namn vid varje bild, suck vad jobbigt.
    Kram på dig🙂

  2. Mamma permalink
    maj 10, 2009 6:55 e m

    Hej gumman, du är bäst!

Kommentera

