Skip to content

Bakgrunder, gym & nakenbilder

april 23, 2009

Ikväll är det dags för ett gympass… Jag är igentligen inte typen som VILL gymma tror jag. Jag är nog lite för bekväm… Men jag måste ju ha valuta för pengarna för medlemskapet och min snygga make ser så hot ut när han svettas och lyfter vikter jag inte ens skulle kunna rubba!😀

Och sen sitter jag här och fnular på om jag ska köpa ett nytt bakgrunds-ställ… Eller ska jag låta bli kanske, mitt funkar rätt bra. Och nu är det ju faktiskt varmt nog att fota utomhus…

Förresten ska maken vara hår-modell. Vad det innebär exakt vet jag inte än, men kul är det ju. Jag skulle behöva ett besök och fixa till håret förresten. Blev lite galet med färgningar.

Har tagit naken-bilder som jag redigerar lite nu. Kommer INTE upp på bloggen, men det var kul. Det var INTE snuskiga bilder. Såg till att man i stort sett inte ser någonting. ha ha ha! Men det var ju det som var syftet. Kul var det i alla fall att få det förtroendet.

Jaha, detta blev ju random…

Hoppas ni har det bra i alla fall.😀

No comments yet

Kommentera

