Skip to content

COFFEE&SUN

april 18, 2009

Lördag morgon igen, solen skiner och jag vaknade av att min super-sköna katt lade sej tillrätta på min mage, tittade kärleksfullt på mej och spann som en traktor. Solen sken utanför mitt fönster och jag kände mej allmänt nöjd med livet. Maken vaknade till vid min sida, gullade lite med katten och sa åt mej att gå och göra kaffe.  VA!?!?!?! REWIND! VÅGADE han säga så!?!? ha ha ha!!! Modig kille!😀 Men en bra fru som jag är så krånglade jag mej upp, gick ner och gjorde kaffe, kom upp och så satt vi oss på balkongen med filtar och katter runt om oss och drack vårat kaffe.

Ja, det var min Lördag morgon. Hur var er?

Igår satt jag hela kvällen och gjorde klart bilderna från Dan Reeds show i Stockholm. Jag gjorde även i ordning en av bilderna jag tog förut för T-Shirt tryck eftersom han ska använda det nu när han åker till England. Kul!

Jag har faktiskt inget foto-jobb schemalagt den här helgen! Otroligt! Men jag ska bli klar med min hemsida och så ska vi träffa Dan innan han åker till England. Har en massa andra aktiviteter planerade också, men inget foto-jobb. Känns lite konstigt…😀 Det slutar väll med att jag fotar mina katter till förbannelse! ha ha!

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. COFFEE&SUN

Kommentera

