Skip to content

Oj va me jobb!

april 10, 2009

Semestern började igår, nice! Men vilken semester! ha ha ha! Igår kväll gjorde jag en plåtning för ett skivomslag, idag ska jag få klart bilderna, imorgon ska jag leverera bilder till 2 andra och sen har jag ett till foto-jobb. Någonstan mellan detta SKA jag flumma runt i Gamla Stan och käka glass.

Det är så himla kul att det går bra och jag älskar det verkligen. Jag uppskattar allt stöd och alla snälla kommentarer och mails JÄTTEMYCKET!

Tack så mycket! Och så hoppas jag att ni får en SUPERMYSIG påsk med massor av färgglada påskägg!😀

No comments yet

Kommentera

