Skip to content

Mera kort i tidningar! :D

mars 23, 2009

Jaha, en rättning från tidigare skryt. Någon sa att tidningen där min bild blev använd till omslagsbild gick ut till 60.000, men det var visst bara typ 20.000. Sorry…  Men jag e stolt ändå!😀

Nu har utbildningsradion promotat en utställning med afficher och eventuellt andra roliga saker med en bild jag tagit!😀 Vet inte mer än så just nu, men kul är det ju. DESSUTOM gick ett nyhetsbrev ut från ett stort bolag i Tyskland med en av mina bilder på framsidan.

Och nästa helg har jag ett större jobb! Utomhus! Så snön MÅSTE bort… Mina reservplaner blir galnare och galnare. Innefattar bl a att släpa med sej typ 100 värme-element som vi får springa runt och smälta snön med! ha ha! Jag har VERKLIGEN saknat att fota utomhus. Med personer som INTE står i täckjackor och har röda nariga näsor… Ska till ett mysko industri-område typ… Super nice!

Ok, slutbabblat! Ha det bra!

Eng: Correction, the magazine where a photo of mine was used on coverpage only goes out to 20.000 people. Sorry I got it wrong! Also some big guys are using my photo to promote an exhibition and a big company in Germany sent a newsletter using my photo.😀 Next weekend I have a big job OUTSIDE! (happy)

One Comment leave one →
  1. mars 26, 2009 1:00 e m

    Sv: Haha, tack så mycket. Jag äter inte heller kött! Och trivs med det🙂

    Vad roligt att det verkar gå så bra för dig, keep it up Sofia!

    Kram /Matilda

Kommentera

