Skip to content

Stort jobb!

mars 18, 2009

Yeah jag är så glad! Jag får äran att fota en internationellt stor artist om ett par veckor!!!😀 Har fotat mycket artister och lite kändisar också, men detta är större… weheee!

Tror knappast jag får betalt för det då men jag får väll vara tacksam att JAG slipper betala! ha ha ha!

Jag är så excited så jag snart faller i en våt pöl på golvet!

Jag måste testa, öva, testa, reka, testa, öva och reka!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer leave one →
  1. mars 19, 2009 7:54 f m

    Meeen vad roligt, GRATTIS🙂
    Fast jag är inte ett dugg förvånad….

  2. mars 19, 2009 7:57 f m

    Och nu såg jag att du har länkat till min blogg, du är nog den första som gjort det.
    Tror jag måste rodna lite….:-)

  3. Sofia permalink*
    mars 19, 2009 8:19 f m

    Jamen du är mer talented än du verkar tro…

  4. Sofia permalink*
    mars 19, 2009 8:20 f m

    Ha ha ha! Det vore bra om du hade lika höga tankar om dej själv!😀 Men tack!

Kommentera

