Skip to content

Ja då ser vi hur länge det håller! :D

februari 12, 2009

Jag är inte så himla bra på att blogga. Jag gillar att skriva, men ser alltid till att ha så mycket att göra att jag inte hinner blogga.

Hur som helst, jag är alltid positivt inställd och ska nu blogga om min stora passion, fotografi!

Ska nog lägga upp lite bilder och finnas här ifall någon är intresserad av att bli fotad.

3 kommentarer leave one →
  1. februari 21, 2009 12:16 e m

    du är bäst!!!!!

  2. Susan permalink
    februari 22, 2009 7:55 f m

    Grymt fina bilder, du har talang för det här..verkligen!

  3. Erica Norling permalink
    februari 25, 2009 7:12 e m

    Jättefina bilder, du är verkligen jätteduktig. Imponerande🙂 Fantastiskt kul att se hur man kan skapa så fina bilder.

Kommentera

